Hei kaikille makujen ystäville tämän blogin tarkoituksena on näyttää teille eri maailmojen ja ravintoloiden ruokia eli tarkoituksemme ruuan rakastajina on käydä eri ravintoloissa, grillikioskeissa, kahviloissa sun muissa paikoissa ja tietenkin laittaa välillä omia reseptejä ja vinkkejä ruuan laittoon liityen. :)
Noh joka tapauksessa esitelläämpä meidän pikku otukset :D
Minä näin yleisenä kirjoittana olen Mio tunnetaan ehkä nimellä KisuFruttis19 olen kohata 20v nuori joka opiskelee ja elää päivän kerrallaan hammasta purren. Ruoka on minulle ihanin elämys varsinkin JOS SE ON HYVÄÄ! en ole käynyt mitään leipurin alaa tai sun muuta mutta ihan näin vapaa aikana ruokaa on joskus kiva valmistella tai käydä muualla maistelemassa.
Sitten tuo vieressäni istuva Otus on Tino tunnette ehkä nimellä DiamondWolf69 hän on jo 20 ja oiken mahtava ruuan laittaja meillä kotona (olemme siis kämppiksiä :)) hänkään ei mitään ruoka aloja ole käynyt mutta hänen äitinsä on ja siis siksi osaa tehdä gurmee ruokaa jopa halvasta pyttipannusta.
kirjoitamme omia blogeja jotka teidän pitäisi tulla löytämään tuolta oikeasta yläkulmasta.
Emme näin heti keksi mitään enempää kerrottavaa muutakun että saatamme olla hitaita kirjoittamaan blogia ja että meille saa ehdotella paikkoja jossa ehdottomastti haluaisitte meidän käyvän maistelemassa herkkuja :)
Kiitoksella ja kumarruksella. Kisu & Wolf.