Hyvää aamu yötä!
en saa unta joten teen nyt tämän kun on jo aikaa sitten pitänyt kirjoitta
Eli juu Lietuvan herkkuja esittelen olin siell viikkonloppun jokin aikaa sitten (jos sitä ei oo lukenut blogistani)
Kuvia en hirveästi ottanut mutta aloitetaan
Laivan aamiais buffasta en hirveästi sano mitään oli hyvä mutta se olikin buffa syö mitä haluat
Mutta joo ditten se rajalla (viro-latvia) syöty ruoka päädyin hampurilaisen, limuun ja kakkupalan
Joo se näyttä erikoiselle
Rehdisti itseä pelotti alkuun maistaa johtuen että se näyttä lihapiirakalta mikä on tungettu täyteen jotain majoneesia
Mutta oli hyvä pihvissä oli makua ja coslow oli hyvää juusto ei ollut chettaria mutta hyvää
Limu olikin cola ei siintä enempää...
Mutta sitten kakkupala se oli tosi hyvää <3
siis siihen asti kunnes söit pohjaa....
Se pohja oli piparia Tammikuussa?!?!
No lopputulos söin makean kermahyytelön ja marjat päältä nam!
hotellilla oli normi aamiainen (ei kuvaa)
Mä kokeilin.jotain nakkeja no eli kanaa ei mitenkään paha munakokkeli taas.. mitä ihmeen vetistä hyytelöä se oli?? XD
Söin siellä aamiaisella melkein pelkkiä nakkeja, lettuja ja croisanteja nam!
oli makoissaa
Muutten söinkin siellä...
Kakkuja!!
Liettua on hyvä paikka jos on herkkuperse niin kuin meikä
Söin itse melkein yksin omaan tiramisua
Se oli ihanan makea
Se oli kuohkea, täyteleistä, rikkasta ja taidolla tehty (ei siltti voita äitin tekemää)
Mä ostin sitä kahtena päivänä niin se myyjä oli ihan hämillän mutta se oli niin hyvää
Olisin voinut syödä koko vuoan sitä
Sitten se juustokakku limeä ja valkoistasuklaata
Mä tykkän valkoisesta suklaasta se on hyvää ja se oli samenttisen pehmeä
Se tosin ei pysynyt kasas kun laattikko heilui niin paljon
Paikkallisten leivostenkin joukossa on erikoisia yllätyksiä esim pulla missä oli kahvin puruja ja sokerikuorrutus
Tai sitten se Liettualainen perinne keksi torni
Näin vain niitä en ostanut XD
Siinä se sitten olikin hyvät otukset
Aika huono esittely mutta muistutan myt teille
Matkalla tilatka jotain erikoista ja maistaka rohkeasti voitte yllätyä positiivisesti
Itse aikain yllätyin reissussa :3


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti